Sunday, February 5, 2012

RAJA KAYU SARAWAK


Pemberitahuan Umum

Assalamualaikum Para Pembaca yang dikasihi dan dirahmati Allah,
Buat pengetahuan pembaca, Barangan didalam artikel ini tidak mempunyai Unsur Berkhadam dan tidak mempunyai Pantang-Larang, ini kerana segala unsur Khasiatnya
adalah bersifat Alami Khasiat Semulajadi. Mengenai Unsur Mistik, Khadam, Penjaga, Ajaib, Ghaib dan yang tidak dapat dicapai oleh hukum akal..Segalanya adalah Ketentuan dan Keizinan dari Allah...Saya hanya Berusaha. Maklumat tentang barangan didalam artikel ini adalah melalui pengalaman dan Petua dari orang-orang yang lebih arif serta pakar dan juga dari mereka-mereka yang AHLI dalam ilmu Allah.

Wassalamualaikum



RAJA KAYU SARAWAK

Raja Kayu

Penerangan:

Raja Kayu merupakan khazanah alam yang banyak khasiatnya. Kayu ini mempunyai nilai estetika yang tinggi dengan kecantikan luarannya yang menarik selepas dihalus dan dilicinkan. Jika dibakar ia akan mengeluarkan lelehan seperti minyak. Kayunya telus cahaya. Jika disuluh cahayanya boleh tembus walaupun kayu tersebut dipotong tebal. Raja Kayu ini akan sentiasa tenggelam kedalam air biarpun dipotong senipis dan sekecil duit syiling 1 sen. Serbuk kayu ini jika disapukan pada permukaan kulit, ia mudah meresap ke dalam liang roma.

Keistimewaan utama pada Raja Kayu adalah  ia berupaya untuk menawarkan Racun dan Bisa yang terkena disebabkan oleh binatang atau buatan orang (sihir). Untuk mendapatkan Raja Kayu ini adalah amatlah sukar dan harganya dipasaran adalah tinggi.

Raja Kayu juga dipercayai boleh menghindarkan kita daripada binatang buas atau haiwan liar. Haiwan liar ini akan menjauhkan diri daripada pemakai Raja Kayu ini disebabkan oleh aura yang tidak dapat dijelaskan. Sesiapa yang ingin memburu, tidak digalakkan untuk membawa Raja Kayu ini, kerana dikhuatiri, tidak akan mendapat hasil buruan. Ini kerana haiwan liar akan menjauhkan diri daripada pemilik Raja Kayu.

Dari segi Ghaib nya pula, ia dipercayai boleh mengelakkan diri pembawanya daripada terkena Sihir, INSYALLAH.


Penggunaan:



Cincin Raja Kayu
Kayu Raja Kayu ini yang telah siap dibentuk, boleh diikat pada cincin (lelaki) atau dibuat loket (perempuan). Sebaik-baik ikatan, gunalah logam PERAK ataupun SUASA. Ada kelebihannya, dan cantik bila dipakai. Boleh juga mengikatnya menggunakan logam "Stainless Steel". Ia Cantik dan tahan karat.






Khasiat:

v  Penawar Racun

v  Penawar Bisa

v  Menjauhkan diri daripada haiwan liar

v  Mengelakkan Terkena Sihir

 (Terdapat amalan bacaan ayat Al-Quran, Zikir dan Doa yang perlu diamalkan).

 Penutup:

Segala apa yang dicipta oleh Allah ada kegunaan dan kelebihannya. Apa yang penting, Akidah dan Iman kita perlu dipelihara agar tidak terpesong dari jalan Islam. Apa yang ada pada kayu ini cuma kelebihan yang Allah ciptakan. Yang menjadikan ia semua berlaku adalah Allah.

“Allah itu Maha Mengetahui, Maha Melihat, Maha Mendengar”.

Gunakan Raja Kayu ini dan jadikan sebagai perhiasan yang menarik dan kegunaan yang membawa manfaat kepada kita dan orang sekeliling kita. Jangan terlalu taksub dengan kayu ini sehingga membawa diri kita ke arah yang salah. Sesungguhnya Syirik itu adalah satu dosa yang besar. Lailahaillallah, Tiada tuhan melainkan Allah.

Wassalam...

UNTUK TEMPAHAN MUDAH DAN SENANG :

Bilangan
Saiz
Harga/Unit
Kourier/Unit
Jumlah(RM)
1”
Rm60
Rm5


Ø  Kourier PERCUMA : Untuk pesanan 5 unit dan keatas.

Sms : 013-579 1414
Email:
aalbabb64@gmail.com

  • Nama :
  • Alamat penghantaran :
  • Maklumat bank in :

ü  Pastikan anda membuat pembayaran terlebih dahulu. Bagi memudahkan urusan pembayaran sila masukkan ke dalam akaun berikut:-

o   Public Islamic Bank : 4-75000405-17 (Ahmad Sazali B. Sulaiman)

ü  Masa penghantaran : 5 hari bekerja.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.